جاتون خالی دیروز به مناسبت تولد مریم رفتیم خونشون : 

-کادوهای منو  بدید 

-(من و پری:) کیک ما رو بده تا کادوتو بدیم 

-کیکی در کار نیس 

-غلط کردی همین الان می ریم لادن می خریم  

سه کله پوک تو بارون و رعد و برق هلک و هلک را افتادیم تو خیابون اون جا که رسیدیم با پری که فکر کردیم کاه دون مال خودمونه کاه که از مریمه گفتیم باید شیرینی هم بخری تو راه برگشت تعارف کنیم به ملت. 

مریم هم که رو حرف ما حرف نمی آره یه جعبه شیرینی خریدیم  

تو خیابون: 

-(من و پری:)خانوم تولدشه بفرمایید. 

-(مریم:)خانوم تولدمه بفرمایید. 

-(خانومه:)نه من رژیم دارم. 

-(ما:)به در*

-(من و پری:)آقا تولدشه بفرمایید. 

-(مریم:)آقا تولدمه بفرمایید.

-مرسی قبول باشه.

-تولدشه چی قبول باشه؟؟!!

-همون تولدش قبول باشه.

-آها !!!!

-(من و پری:)آقا تولدشه بفرمایید. 

-(مریم:)آقا تولدمه بفرمایید.

-... ... ...

-خوب الان باید بگی تولدت مبارک.

-آها خوب تولدت مبارک خانوم.

-

-(من و پری:)آقا تولدشه بفرمایید. 

-(مریم:)آقا تولدمه بفرمایید.

-مرسی ممنون دستون درد نکنه .... برسونمتون خانوما

-اهم نه ممنون شما بفرمایید ما راحتیم.

-(من و پری:)آقا تولدشه بفرمایید. 

-(مریم:)آقا تولدمه بفرمایید.

-مرسی بیا خودت بخور شیرینیو

-می ترسی زهر توش باشه؟

-نه این شیرینیو دوس ندارم.

(آره جون خودت گرخیدی)

-پس بذارید دوستون برداره

طرف کل جعبه شیرینی رو گرفت و پا رو گاز منم بدو دنبال ماشین آخرشم پسش گرفتم

برخوردای جالب دیگه ای هم بود که اونایی که باید بدونن می دونن دیگه لازم نیس شما...

*****************************************************************

دس نوشت: بله خانوم زیبا دالتون نامرد کلی حال کردیم تا دماغت بسوزه تازه از رو نرده هم پریدیم دقیقا از جایی که بغلش باز بود مردم هم کلی فش دادن همون بهتر که نیمدی 3 دالتون بات قهرن

نظرات 3 + ارسال نظر
من شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 15:55 http://www.luckyinthenick.blogfa.com

زیبا من یه معامله باهات می کنم!
اگه تونستی شاد رو از خر شیطون بیاری پایین آشتی می کنم

فرناز شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 22:42

۳ خل و چل:دی

جوجه (طیب) یکشنبه 2 اسفند 1388 ساعت 00:04

انقدر سوختم که نگو
دیگه نسوزونیدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد