- دیگه داره خیلی مصنوعی می شه!

-چی؟

-خودتو به اون را نزن

....

وقتی یه نفر از یه کرهی دیگه می افته پیشت و حالتو می فمه حس خوبی داری حتی خوب تر از کشیدن یه پاکت donhill


وقتی یه زندگی آشغال که با هزار تا کاغذ کادوی مفت و بی مصرف از هر جنسی جز واقعیت کادو شده دهنت هیچ وقت فحش دادن رو به ساکت موندن ترجیح نمی ده


بدم می آد از همه ی آدما به جز سه نفر حتی از تو هم بدم می اد باور کن راس می گم



پ ن 1:من سیگاری نیسم

پ ن2: مهشید ینی نور ماه ، مهتاب

نظرات 5 + ارسال نظر
hossein دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 17:12 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

جوجه(طیب) دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 23:25 http://binakh.parsiblog.com

چقدر وبلاگت مزخرفه .چقدر خزئبل می نویسی

.

حس خوبیه کسی آدم و بفهمه . حیف که درکش نمی کنم .
تا آخر تابستون بی شوخی و خنده می ریم تیمارستان

.

دارم خفه . می شم . مخصوصا از خودم . تنفس مصنوعی مثل مهشیدت واسم سراغ نداری سارا ؟

. وبلاگ خوشگلمو دیدی؟


بی نخی که چسب به زمینه

من پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 21:56 http://www.luckyinthenick.blogfa.com

وایسا ببینم!
دارین اینجا علیه من توطئه می کنین؟؟؟؟؟
قضیه تیمارستان چی شده که من خبر ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟
...
سارا تو با این مهشیدت ما رو...(پیش خودمم سانسورش کردم، کلاغ پر نداره!)
...
طیب یه بار راست گفت! کمتر توهم بزن!

سید علی ابطحی یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 11:51

خب نه اسمشو گفتید
نه دانشکدشو

[ بدون نام ] دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 11:09

اگه سیگاری نیستی الکی نظر نده.
دانهیل کشیدن هیچ لذتی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد