دوست داشتنی

من دوست داشتنی نیسم

از اون جایی اینو می گم که کسی منو دوس نداره

و این هیچ ربطی به زشتی یا زیبایی من نداره

تنها دلیلش اینه که اخلاقم دوس داشتنی نیس

همین

کسی هس که نظر دیگه ای داشته باشه؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
علی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 15:16 http://halflook.blogfa.com

اینجا خیلی حرفا رو نمیشه بهت زد
چون خیلی چیزاست که فکر میکردم باید فقط تو بدونی
چون حس میکردم اونقدر متفاوت هستی که بتونی کمک کنی
میدونی اینکه اینطور برخورد میکنی واسم خیلی عجیبه
و خب، دلیل اینکه تعجب کردم هم همینه
انتخاب همیشه با خود ادمه
تو هیچ چی از من نمیدونی و با پافشاری در مورد من نظر میدی و حرف میزنی، اونوقت ببین این وسط کی داره کارای احمقانه میکنه؟
و از اول من هیچی از تو نمیدونستم و خودتو بهم اینجوری نشون دادی، واسم عجیبه رفتارات، درست مثل ادمایی که بلد نیستند فکر کنن و فقط می خوان کل کل و دعوا کنن، و حتی جرات حرف زدنو ندارن.
ادم بودن به تفکره نه به حرف های که همینجوری صرفا برای تخلیه خودت میزنی
خودتم میدونی این حرفا تاثیری نداره و چیزی رو اثبات نمی کنه جز گویندشو
ادم تا وقتی ساکته ناشناخته است
بازم بیا و داد بزن، که من اینجوریم و اونجوری اونقدر بگو تا بفهمم واقعا با کی طرفم
اون ایمیل هم خدا رو شکر که نخوندی و اصلا بهت نرسیده اینجوری که میگی، اصلا درست نبود اون حرفا و اطلاعات دست ادمی مثل تو بیوفته، که همیشه فکر میکنن خودشون عقل کلا و همه چی درست اونطوریه که خودشون تصور می کنن.
نه اشتباه میکنی، یه روزی این حرفای منو میفهمی، یه روزی حرفای همه ادمایی رو می فهمی که بهت گفتن
همه دنیا، اون چیزی نیست که تو تصورش کردی، دنیایی تو اون دنیایی که تو هنوز همونم نشناختی، یه دنیای کوچیک تو حقیقت همه ادماست

منتظر حرفات هستم
البته که حرفی نمونده جز تخلیه های روانی یه دختر دبیرستانی
که هنوز نمیدونه، دنیایی که توش زندگی میکته، چقدر وسعت داره، و این فقط خودش نیست که تو این دنیا چیزای کوچیکو میفهمه
دلتو به سوت و کف و هورا چهارتا ادم دور و برت خوش نکن

همه این حرفا رو زدم، نه به خاطر اینکه چیزیو اثبات کنم، می خوام بهت بگم اگه با چند تا ادمی که هنوز نمیدونن واسه چی تو این دنیا هستم ارتباط داشتی، دلیل نمیشه که همه اونطوری باشن و دلیل نمیشه که هر ارتباطی اون ارتباط باشه


شاد باشی و موفق
با احنرام
اگرچه که هیچی از این بخش نمیدونی.

علی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 15:23 http://halflook.blogfa.com

فراموش کردم بگم
تو اون چیزی نیستی که من فکر می کردم، نه تنها اون نیستی، بلکه کیلومتر ها فاصله داری
اینو طرز بیان کلماتت میگه،
اینو تفکراتت میگه.
اینو استفاده از واژه هات میگه.
اینو جمله هایی میگه که ازشون برای من استفاده میکنی، دقت کن که با تخلیه روحیه یه ادم فرقی نداره!
با هر کلمه، بیشتر از اون چیزی که تصور کنی دربارت می فهمم
همه ادما مثل هم نیستن، که یک ساعت حرف بزنیو بازم چیزی نفهمه
اون موقع که بهت ایمیل زدم، تو اینی نبودی که الان هستی
اوایل اسفند بود
اما، حالا، همه چی خیلی دربارت فرق کرده

man hamun adame esfandam miduni tanha fargham ineke famidam to adam nisis ke bekham bat unjuri raftar konam dg harfi nazan chon man nemitunam hameye vaghtamo ba adami az noe to por konam

طیبه سادات یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 18:42 http://binakh.parsiblog.com

نمی دونم چی بینتون پیش اومده .
اما فکر می کنم اگه اینو بگم کار بدی نباشه . حداقل این فکر منه
سارا یا به عبارت دیگه خود من یا صحیح تر همه آدم ها تا حدی براشون خیلی مهمه در مقابل کی هستن . یه ژوسته عادی و همیشگی داریم که اونشکلی می بیننمون . واسه بعضی ها خوشگله واسه بعضی ها پر فحش . اما حداقل تا الان . تا الانی که سنمون کمتره چیزی غیر از اون نقشه هست . یه چیز دیگه . یه درون . یه هر چی اسمشو بذارید . بگذریم که حداقل تا ۲-۳ سال دیگه فراموشش می کنیم . ولی هست
من اون چیزی که تو سارا هست و مثل ستاره سهیل هر چند وقت یکبار می بینمشو می پرستم . دوسش دارم . حتی اگه روزی هزار بار مثل الان با هم دعوا کنیم ...
سارا یادته؟ ؛ کاووس از آن دسته آدم هایی است که زندگی می کنند تا دیگران بفهمند زندگی می کنند ؛ . من تجربه مشترک فکر کردنمون به اینو . به چیزهایی شبیه اینو به یه دنیا ذرت مکزیکی (که می دونی عاشقشم) نمی دم .
فکر می کنم با وریه ای که ما دارمی می ریم داره می میره این حس ها . اما اینه که من دوسش دارم ....

شاید علی یه روزایی تو اون اسفند یا تو هر چیز وقت دیگه ای این سارای بدون ماسک و ادا رو دیده .حالا اما ...

یه جورایی جواب سوالی که تو پست و پرسیدی هم فکر کنم دادم . البته از طرف خودم فقط. شاید بقیه نظر دیگه ای داشته باشن مخالف نظر من .

مهرداد جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 13:43 http://boudan.blogsky.com/

وقتی که آدم خودشو دوست داشته باشه سرشار زیبایی میشه

سبا شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 00:29 http://saliva.blogfa.com

به تخم دوست پسر ِ من که "دوست داشتنی" نیستی! من که خیلی دوستت دارم سارا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد